02 kovo 2010

Krovinių vežimas geležinkeliais jau auga

Neseniai savo įraše džiaugėmės apie didesnę Klaipėdos uosto krovą sausį palyginus su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu. Geležinkeliais sausį krovinių buvo vežta taip pat daugiau – augimas siekė net 19,4 proc. Transporto, logistikos ir komunikacijų sektorius Lietuvoje sudaro gana ženklią, daugiau nei 12 proc. siekiančią BVP dalį, tad stiprus sektoriaus augimas jau netrukus gali prisidėti prie teigiamo BVP augimo.

Trečdalis geležinkeliais vežtų krovinių buvo tranzitiniai, o jų augimas sudarė 33%. Tokią pačią dalį užima importas, kurio augimas buvo net 41%. Vidaus vežimas, kuris krovinių struktūroje sudaro ketvirtadalį, patyrė 13% nuosmukį. Krovinių eksportas geležinkeliais paaugo 15%.

Galima drąsiai prognozuoti, jog dėl itin žemos 2009 metų pirmojo ketvirčio palyginamosios bazės, krovinių gabenimas geležinkeliais fiksuos augimą dar bent keletą mėnesių iš eilės, o didžiausi „Lietuvos geležinkeliai“ klientai – „Mažeikių nafta“, trąšų gamintojos „Achema“, „Lifosa“, metalo perdirbėjai rinkai patieks ne tik daugiau, bet ir didesnės vertės krovinių dėl augančių šių įmonių gaminamų pasaulinių produkcijos kainų.


Vaidotas Rūkas

9 komentarai:

  1. Labai džiugu, kad krovinių ir siuntų vežimas Lietuvoje stipriai auga.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šaunu, kad visa tai sparčiai auga. Krovinių pervežimo įmonės turėtų pajausti augimą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Manau krovinių logistika vis dar smarkiai besiplečia iki šiol. Gal kas galite pateikti išsamesnės info susijusios su logistika?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Valdymo sistemos verslui atneša geresniu verslo rezultatu,lengviau planuojami imones ištekliai, bei taip lengviau bendrauti su potencialiais klientais

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dziugu skaityti, kad kroviniu pervezimas gelezinkeliais auga ir tikekimes tik augs. Tikekimes Lietuvos gelezinkeliai pelnas is kroviniu pervezimo augs dar labiau juk zinant tai, kad kroviniu transportavimas traukiniais yra pigesne transportavimo rusis nei kitos, galima is tiesu daryti isvada, kad vis daugiau imoniu rinksis si transportavimo buda.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Na tikėkimės šios permainos tikrai gali prisidėti prie teigiamo BVP augimo.

    AtsakytiPanaikinti
  7. vienas iš svarbiausių dalykų logistikoje yra gerai susiorganizuoti darbus. o tai nėra įmanoma didelėse įmonėse be programų, be automatikos ir geros automatizacijos. ką manot? neklystu.. pasidomėkit šitom sistemom innoforcegroup.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. svarbiausia rezultatas, o per kur veš jau vežėjo atsakomybė. aš asmeniškai tiesiog kreipiuosi į pervežėją ir kokį būdą siūlo tokį ir renkuosi. 3pldgm.com/lt

    AtsakytiPanaikinti
  9. Įdomu, kaip tai atsispindės smulkių prekių pristatyme

    AtsakytiPanaikinti